David Archuleta - Everything and More :: Lyrics, Mp3, Ringtones

You like this song?


  • Artist : David Archuleta
  • Song : Everything and More
  • Album : N/A



This is a brand new single by American pop singer and the Season 7 American Idol runner-up, David Archuleta entitled "Everything and More". It was premiered on Radio 91.3 in Singapore on Tuesday recently. I don’t know about you all, but i’m feeling this track. Expect this record to burn for many months to come.

Listen below to Everything and More by David Archuleta and sing along with the David Archuleta - Everything and More lyric. Let us know what you think!

Share on Your Facebook


David Archuleta - Everything and More Lyrics | Letras | Lirik | Tekst | Text | Testo | Paroles - Source: musicjuzz.blogspot.com

Watch David Archuleta - Everything and More Music Video here



David Archuleta Everything and More Lyrics :-

Send "Everything and More" Ringtone to your Cell

You see a storm heading our way
You know the cold can make things delay,
Up here it can’t do any harm.
The cracks show in the concrete jungle
Tear apart the weakest of hearts,
Up here you’ll be safe in my arms.
Oh.

I know that you’re feeling like we’re only dreaming
Well don’t look down ’cause this is real.

Like a satellite we’re flying
Overhead where we see it all.
Nothing can touch us, we’re everything and more.
There’s no turning back from this point.
Reaching heights like never before.
Nothing can touch us, we’re everything, we’re everything and more.

Let’s try holding each other,
Found a love to last forever.
Up here gives you wings to stay strong, ooh.
The air is pure that we’re breathing.
We’re something to believe in,
’cause I feel it’s where we both belong.

I know that you’re feeling like we’re only dreaming
Well don’t look down ’cause this is real.

Like a satellite we’re flying
Overhead where we see it all.
Nothing can touch us, we’re everything and more.
There’s no turning back from this point.
Reaching musicjuzz.blogspot.com heights like never before.
Nothing can touch us, we’re everything, we’re everything and more.

Trust me this is worth not falling back to Earth.
Everything and more is up here.

Like a satellite we’re flying
Overhead where we see it all.
Nothing can touch us, we’re everything and more.
There’s no turning back from this point.
Reaching heights like never before.
Nothing can touch us, we’re everything and more.

Nothing can touch us, we’re everything, we’re everything and more.
We’re everything and more, hey.

Send "Everything and More" Ringtone to your Cell

Watch David Archuleta - Everything and More Music Video here



You like this song?


  • Artist : T.I.
  • Song : We Don't Get Down Like Y'all
  • Album : N/A



Hot stuff! "We Don't Get Down Like Y'all" is a hot, probably-not-a-new song by American rapper T.I. surfaced recently. It features Atlanta emcee, B.o.B.. It is said to be an unreleased track, recorded sometime after T.I. was released from jail in December 2009. On November 1, T.I. reported back to the Forrest City Federal Facility to serve his 11-month sentence. His date of release is September 29, 2011.

Ladies and gentlemen! Here we present T.I. - We Don't Get Down Like Y'all. We Don't Get Down Like Y'all lyric performed by T.I. also available below.

Share on Your Facebook


T.I. - We Don't Get Down Like Y'all Lyrics | Letras | Lirik | Tekst | Text | Testo | Paroles - Source: musicjuzz.blogspot.com

Watch T.I. - We Don't Get Down Like Y'all Music Video here



T.I. We Don't Get Down Like Y'all Lyrics :-

Send "We Don't Get Down Like Y'all" Ringtone to your Cell

[Intro: B.o.B]
We don't get down like ya'll
Na na na na na
We don't get down like ya'll
Sucka n-gga
We don't get down like ya'll

[Verse 1: T.I.]
Hey, it's been a lot of back and forth over this and that
So I don't pick the bobble no more I just get a fact
Listen pimpin', let me tell you what the business is
Ya'll are [?] I'm a tell you what the difference is
See we old school, you just old news
We used to move blow and you just blow dude
See we the talk of the town me and my whole crew
You run around town gossip like whole dude
See your name drop when nobody knows you
We get them lames out of shakin like we supposed to
My crew we cock the bentley brooklyn and the road too
You gift her roses I'm the one she brings the rose to
So you say your shinin well I guess I'm shinin more
So high up I'm soaring thirty and I'm like a dinasoar
Cannivor, meet here G's they respect
Me to you like comparing a vet to a cadet n-gga
Haa!

[Chorus: B.o.B]
We don't get down like ya'll
I ball, I do
You talk, I'm real
You flaw, pussy n-gga
We don't get down like ya'll
Sucka n-gga
We don't get down like ya'll

[Verse 2: T.I.]
Don't call it the coming back
Again ride been from the fed pin [?]
Pull up on them suckers pop the trunk and tell them get in
Thought I lost a step but guess again
Back to ballin, getting bread, bringing checks in
Yeah, like we did on my last case
I show you how to make a blessin out of bad breaks
Let me set these n-ggas ass straight
Holding up there clothes bags up losing up fag bait
Them hot pants bad for your prize state
Lime green, hot pink, a drag queen hot date
In stores asking for the same size the b-tches buy
They say it's here, but where I'm from we call it sissy fairy

[Chorus: B.o.B]
We don't get down like ya'll
I ball, I do
You talk, I'm real
You flaw, pussy n-gga
We don't get down like ya'll
Sucka n-gga
We don't get down like ya'll

[Verse 3: T.I.]
Ay, before musicjuzz.blogspot.com us there was none
After us no more there will ever be
This the greatest show on earth you will ever see
Still do it for my n-ggas in the street getting to it
Blowing money like my n-gga Big Meech used to do it
Say we blowing money fast, big old money bag
Three four hundred carrots just to make them suckas mad
Back in the side of the winner of every battle
And the best since I was rapping in a rattle world travel
As you comment on the rumors of what have you bewared dude
Prayer can't prepare you how dare you
Disrespect my presence peasents I will tear you
A new one, I poop on your egos and move on
Rolls Royce back seat no grey coupon
A true don, three piece polished suit on
Pee on, see it ain't no neon in my new one
Tear the truth on every song I spew on (blaww!)

[Chorus: B.o.B]
We don't get down like ya'll
I ball, I do
You talk, I'm real
You flaw, pussy n-gga
We don't get down like ya'll
Sucka n-gga
We don't get down like ya'll

Send "We Don't Get Down Like Y'all" Ringtone to your Cell

Watch T.I. - We Don't Get Down Like Y'all Music Video here



Javier Colon - Stitch By Stitch :: Lyrics, Mp3, Ringtones

You like this song?


  • Artist : Javier Colon
  • Song : Stitch By Stitch
  • Album : N/A



A triumphant tune by finalist of the NBC’s reality talent show The Voice, Javier Colon entitled "Stitch By Stitch". It is his original song composed by Rodney Jenkins performed during the last stage of the show 'Final 4 Perform' on June 28th recently.

What do you think of Javier Colon's new song "Stitch By Stitch"?

Share on Your Facebook


Javier Colon - Stitch By Stitch Lyrics | Letras | Lirik | Tekst | Text | Testo | Paroles - Source: musicjuzz.blogspot.com

Watch Javier Colon - Stitch By Stitch Music Video here



Javier Colon Stitch By Stitch Lyrics :-

Send "Stitch By Stitch" Ringtone to your Cell

Blue and black,
Heart torn out.
You uncover what’s beneath my skin.
There musicjuzz.blogspot.com and back.
There’s no doubt your touch is my medicine.
I’ll be ok, cause you heal me.

and I give you all my pieces broken.
in your hands there is nothing that you can’t fix.
my heart is frayed, my scars are open.
so put me back together now stitch by stitch.
put me back together now stitch by stitch.

what you say, without words
resuscitates what was numb inside.
so repair me every thread of me.
cause you’re bringing me back to life.
i’ll be ok cause you heal me.

and I give you all my pieces broken.
in your hands there’s nothin’ that you can’t fix.
my heart is frayed, my scars are open.
so put me back together now stitch by stitch.

i’m still afraid of fallin’
some how its takin’ over me.
don’t ever let me let it go.
there and back.
there’s no doubt your touch makes me whole again.

and I give you all my pieces broken
in your hands there’s nothing that you can’t fix
my heart is frayed, my scars are open
put me back together now stitch by stitch
put me back together now stitch by stitch,
so put me back together now stitch by stitch

Send "Stitch By Stitch" Ringtone to your Cell

Watch Javier Colon - Stitch By Stitch Music Video here



You like this song?


  • Artist : Nick Carter
  • Song : Love Can't Wait
  • Album : I'm Taking Off (Canada)



Introducing a hot new smooth R&B track titled "Love Can't Wait" performed by American singer-songwriter, Nick Carter. This Shawn Desman-produced track is his debut Canadian single off his forthcoming second solo studio album 'I'm Taking Off' set to enter Canada on August 9, 2011. 'I'm Taking Off' was officially released in the US on May 24, 2011.

Check out Nick Carter - Love Can't Wait video below and sing along with the Nick Carter - Love Can't Wait lyric.

Share on Your Facebook


Nick Carter - Love Can't Wait Lyrics | Letras | Lirik | Tekst | Text | Testo | Paroles - Source: musicjuzz.blogspot.com

Watch Nick Carter - Love Can't Wait Music Video here



Nick Carter Love Can't Wait Lyrics :-

Send "Love Can't Wait" Ringtone to your Cell

Girl I'm sitting here looking at you
Can't believe this beautiful view
That I'm seeing right before my eyes
Trying to think about words to say
Girl you got me way
It's a feeling I don't wanna fight

Girl you shine and you sparkle underneath these lights
Gotta have you, gotta make you mine
Chemistry we can't ignore
So what are we waiting for

'Cause we ain't gonna live forever
Oh baby, we can't stop the hands of time
As long as we are here together
No, nothing can go wrong tonight

My love just can't wait, can't wait, can't wait
My love just can't wait, can't wait, can't wait
My love just can't wait, can't wait, can't wait
My love just can't wait, can't wait, can't wait

All I do is hold you close
Feel your heartbeat through your clothes
Can you tell me baby what's your name
'Cause when you look at me like that
Girl there ain't no turning back
Girl you gotta tell me that you feel the same

Girl you shine and you sparkle underneath these lights
Gotta have you, gotta make you mine
Chemistry we can't ignore
So what are we waiting for

'Cause we ain't gonna live forever
Oh baby, we can't stop the hands of time
As long as we are here together
No, nothing can go wrong tonight

My love just can't wait, can't wait, can't wait
My love just can't wait, can't wait, can't wait
My love just can't wait, can't wait, can't wait
My love just can't wait, can't wait, can't wait

I can musicjuzz.blogspot.com feel you
Feel your warm embrace
When you're talking about love
There's no better time and place

'Cause we ain't gonna live forever
Oh baby, we can't stop the hands of time
As long as we are here together
No, nothing can go wrong tonight

My love just can't wait, can't wait, can't wait
My love just can't wait, can't wait, can't wait
My love just can't wait, can't wait, can't wait
My love just can't wait, can't wait, can't wait

Can't wait, can't wait, can't wait
Can't wait, can't wait, can't wait
My love just can't wait, can't wait, can't wait
Can't wait, can't wait, can't wait
I can't wait, I can't wait girl, I

Send "Love Can't Wait" Ringtone to your Cell

Watch Nick Carter - Love Can't Wait Music Video here



You like this song?


  • Artist : Falling In Reverse
  • Song : The Drug In Me Is You
  • Album : The Drug In Me Is You



Falling In Reverse, a post-hardcore band formed in Henderson, Nevada, United States has recently came out with their brand new single "The Drug In Me Is You" taken from their forthcoming debut album, The Drug In Me Is You on July 27, 2011. The band also marks the return of Ronnie Radke, original singer and songwriter for Escape the Fate. Hit like below if you’re excited to hear the track!

I'm kinda liking this! Give it a listen and see if you feel the same.

Share on Your Facebook





Watch Falling In Reverse - The Drug In Me Is You Music Video here



Falling In Reverse The Drug In Me Is You Lyrics :-

Send "The Drug In Me Is You" Ringtone to your Cell


I heard a knock upon my door the other day
I opened it to find death staring in my face
the feel of mortal stalking still reverberates
everywhere I go I drag this coffin just in case

My bodies tremblin' sends shivers down my spine
adrenaline kicks and shifts into overdrive,
your secrets keep you sick your lies keep you alive
snake eyes every single time you roll with crooked dice
I felt the darkness as it tried to pull me down
the kind of dark that haunts a hundred year old house
I wrestle with my thoughts I shook the hand of doubt
running from my past im praying feet dont fail me now!

I've lost my god damn mind,
it happens all the time,
I cant believe I'm actually
meant to be here,
trying to consume,
the drug in me is you
and I'm so high on misery
cant you see!

I got these questions always running through my head
so many things that I would like to understand
if we are born to die and we all die to live
then whats the point of living life if it just contradicts?
I felt the darkness as it tried to pull me down
the kind of dark that haunts a hundred year old house
I wrestle with my thoughts I shook the hand of doubt
running from my past im praying feet dont fail me now!

I've lost my god damn mind
it happens all the time
I cant believe I'm actually
musicjuzz.blogspot.com
meant to be here
trying to consume,
the drug in me is you
and I'm so high on misery
cant you see!

I've lost
myself
you tried to reach me but you just cant help me
so long
goodbye
you tried to save me it wont work this time!

cause now

I've lost my f-cking mind
and theres no f-cking time
I can't believe im actually
meant to be here
trying to consume,
the drug in me is you
and I'm so high on misery
can't you see?

Send "The Drug In Me Is You" Ringtone to your Cell

Watch Falling In Reverse - The Drug In Me Is You Music Video here

Björk - Crystalline :: Lyrics, Mp3, Ringtones

You like this song?


  • Artist : Björk
  • Song : Crystalline
  • Album : Biophilia



A brand new track titled "Crystalline" by Icelandic artist, Björk. The song is a confirmed track off her highly anticipated seventh album, 'Biophilia' to be released soon. The song was released as a single on June 28, 2011 accompanied by an iPad app developed exclusively for the song. Every song on Biophilia will be released beside a single app which will include several modes to play them and "enlarge their musical limits".

Ladies and gentlemen! Here we present Björk - Crystalline. Crystalline lyric performed by Björk also available below.

Share on Your Facebook





Watch Björk - Crystalline Music Video here



Björk Crystalline Lyrics :-

Send "Crystalline" Ringtone to your Cell

Underneath our feet
Crystals grow like plants
Listen how they grow
I'm blinded by the lights
Listen how they grow
In the core of the Earth
Listen how they glow

Crystalline
Internal nebula
Crystalline
Rocks growing slow but
Crystalline
I conquer claustrophobia
Crystalline
And demand the lights

We mimic the openness
Of the ones we love
Daft till our generosity
Equalizes the flow
With our hearts
We kiss our quartz
To reach love

Crystalline
Internal nebula
Crystalline
Rocks growing slow but
Crystalline
I conquer claustrophobia
musicjuzz.blogspot.com
Crystalline
And demand the lights

Octagon, polygon
Pipes up an organ
Sonic branches
Murmuring drone
Crystalizing galaxies
Spread out like my fingers

Crystalline
Internal nebula
Crystalline
Rocks growing slow but
Crystalline
I conquer claustrophobia
Crystalline
And demand the lights

It's the sparkle you become
When you conquer anxiety
Sparkle you become
Conquer anxiety
Sparkle you become
When you conquer anxiety
It's the sparkle you become
When you conquer anxiety

Send "Crystalline" Ringtone to your Cell

Watch Björk - Crystalline Music Video here

DJ Khaled - It Ain't Over Til It's Over :: Lyrics, Mp3, Ringtones

You like this song?


  • Artist : DJ Khaled
  • Song : It Ain't Over Til It's Over
  • Album : We the Best Forever



This is the latest track by Miami based mixtape DJ and Terror Squad member, DJ Khaled called "It Ain't Over Til It's Over". Khaled with his All-Star cast, Jadakiss, Fabolous and Mary J. Blige premiered the song at this year’s BET Awards on Sunday night recently. The song is expected to make the cut to his upcoming fifth studio album 'We the Best Forever' slated for release on July 19, 2011.

Listen below to It Ain't Over Til It's Over and sing along with the DJ Khaled - It Ain't Over Til It's Over lyric. Let us know what you think!

Share on Your Facebook


DJ Khaled - It Ain't Over Til It's Over Lyrics | Letras | Lirik | Tekst | Text | Testo | Paroles - Source: musicjuzz.blogspot.com

Watch DJ Khaled - It Ain't Over Til It's Over Music Video here



DJ Khaled It Ain't Over Til It's Over Lyrics :-

Send "It Ain't Over Til It's Over" Ringtone to your Cell

[Fabolous:]
I said we the best at making this green
I swear Moutain Dew ain't got nothing on my team
F is for the family that's holding me down
I think niggas know who run this town
A is for the action I'm all about
Blow a nigga head off kill all the doubt
B is for the big boy with the grown money
And bad bitches who ain't gotta spend their own money
Shots of 'Tron at like 4 in the morn'
It ain't over til it's over, Loso I'm gone

[Mary J. Blige:]
Take my last call, don't hold your breath
Everyday make something outta nothing
Move a mountain and still keep running
Never come down, make no mistakes

They can say they do and my eyes on the horizon
[?] All I see is the sun shining

Just when I thought I say all that I can say
I get the last word, It ain't over till it's over
Just when I thought I did all there was to do
I give my musicjuzz.blogspot.com best to you
It ain't over til it's over

[Jadakiss:]
I smoke weed, you sip on lean
People always sayin' what the hell does that mean
J is for the Justice I did to the game
Lot of these niggas that's on is lame
A is for the way I airs 'em out
Coupes by the two's I pairs 'em out
D's for the dope that a nigga still pumpin'
12 hour shifts got the spot still jumpin'
Rockin on til the block is gone
38′ is snub nose but the choppers long

[Mary J. Blige:]
And everything takes time so they say
Been on my side everyday
Every second gone is another way to come up
[?]
Twists and turns I can take

[Chorus: Mary J. Blige]

Send "It Ain't Over Til It's Over" Ringtone to your Cell

Watch DJ Khaled - It Ain't Over Til It's Over Music Video here



You like this song?


  • Artist : Big Sean
  • Song : Wait for Me
  • Album : Finally Famous



Check out this brand new track titled "Wait for Me" by American hip hop artist, Big Sean featuring rapper, Lupe Fiasco. It is another track taken from his upcoming debut studio album 'Finally Famous' slated for release soon. Being one of the most anticipated LPs of the year thus far, it becomes apparent that 'Finally Famous' has the potential to live up to its hype.

I'm kinda liking this! Give it a listen and see if you feel the same.

Share on Your Facebook


Big Sean ft. Lupe Fiasco - Wait for Me Lyrics | Letras | Lirik | Tekst | Text | Testo | Paroles - Source: musicjuzz.blogspot.com

Watch Big Sean ft. Lupe Fiasco - Wait for Me Music Video here



Big Sean Wait for Me Lyrics :-

Send "Wait for Me" Ringtone to your Cell

[Hook x2]
I hope it’s not too late for me
Could you just wait for me, a while
Is it too late too late
I hope it’s not too late too late

[Verse 1 - Big Sean]
I hope it’s not too late
I got my whole life packed inside a suitcase
Riding in a Chevy that should have been a Mercedes
Trying to keep my head above water, so I stayed out the navy
I, I, I made a promise to my girl
Said I’ma leave town and bring back the whole world
So I bought a ticket
Took longer than expected
Came back around like a necklace
And the first thing she said was
(It’s too late)
Like n-gga I got needs too
I found a man who gave me what I need, now I don’t need you
I barely got a text, a call back, you old lying ass n-gga
You a dog, out here chasing paper, f-cking b-tches, nah
Nah n-gga you too late
Live with it, now you got a roommate
My homie served ten years it’s too late for him to be treated equally
Too late for him to make it out the hood legally
Riding around doing my thing
Is it too late to be trying to live dreams
Turn them musicjuzz.blogspot.com all real
Reality is just a technicality
So is being fake, so don’t tell me that I’m too late

[Hook]

[Verse 2 - Lupe Fiasco]
Alarm clock said I’m too late
And they said I’m too weak. I could use a few weights
So they said I took too long and don’t look too strong
Well how long would you take
Waiting’s got me here in the first place
Another second, I’ve been second maybe third in the worst case
Now on display are my word plays
Moving weight, it’s such a trap
Move and wait you can’t do that
I know I’m dope man, but I can’t move crack
And it’s such a fractured way of thinking about your plans
But I try and bring it back before your brain hit the pan
Sean from Detroit Lupe from Chicago-land
But both of our chains say made in Japan
German engineers design both of the sedans
Ride with Mr. Right-On-Time or stay miss another chance, mam
Redirected at the girls
Not an ultimatum just an option in this world
Where things come and go when the clocks never stop
Be on time for nothing, a little late for a lot huh

[Hook]

[Bridge]
I hope its not too late, I hope its not too late
Last thing I wanna hear is too late, yeah yeah
Tell me is it too late for me to try and change the world
Is it too late to say I wanna change girls
Is it too late even though I’m the sh-t
Is it too late to tell ya’ll to suck my dick, b-tch

[Outro]
I do it
Too late for what?
If I want it I need it if I need it I got it
Finally Famous in this
GOOD

Send "Wait for Me" Ringtone to your Cell

Watch Big Sean ft. Lupe Fiasco - Wait for Me Music Video here



Coldplay - Moving To Mars :: Lyrics, Mp3, Ringtones

You like this song?


  • Artist : Coldplay
  • Song : Moving To Mars
  • Album : Every Teardrop Is A Waterfall EP



This is another track by English alternative rock band, Coldplay taken from their latest 'Every Teardrop Is A Waterfall' EP, released on Sunday 26th June recently. But it is still unclear whether this song will be included on their upcoming fifth album which is due for release toward the autumn of 2011.

Ladies and gentlemen! Here we present Coldplay - Moving To Mars. Moving To Mars lyric performed by Coldplay also available below.

Share on Your Facebook


Coldplay - Moving To Mars Lyrics | Letras | Lirik | Tekst | Text | Testo | Paroles - Source: musicjuzz.blogspot.com

Watch Coldplay - Moving To Mars Music Video here



Coldplay Moving To Mars Lyrics :-

Send "Moving To Mars" Ringtone to your Cell

Somewhere up above the stars
The wreckage of a universe floats past
Somewhere up above my heart
A tiny little seed is sown,
A government is overthrown,
Who knows when we'll be coming home at last

And I heard it on the radio
That one day we'll be living in the stars
And I heard it on a tv show
That somewhere up above
musicjuzz.blogspot.com
And in my heart
They'll be tearing us apart,
Maybe moving us to mars
Past the satellites and stars,
Maybe moving us to mars

We won't see the earth again
In these seconds just remain unchanged
8 to 9, 9 to 10
We are meeting for the first time
We might never meet again you and me
We are meeting for the first time
Can't you see
76543
We are meeting for the first time

Singing this space symphony
They'll be tearing us apart moving us to mars,
Past the satellites and stars
They're moving us to mars

Send "Moving To Mars" Ringtone to your Cell

Watch Coldplay - Moving To Mars Music Video here



You like this song?


  • Artist : Brantley Gilbert
  • Song : Country Must Be Country Wide
  • Album : Halfway to Heaven (Deluxe Edition)



"Country Must Be Country Wide" is a brand new single by American country rock music singer, Brantley Gilbert. The tune will be the first single from Gilbert’s forthcoming deluxe edition of the 'Halfway to Heaven' album to be released on Valory Music Co. later this year. He is also known as the songwriter behind Jason Aldean‘s hits "My Kinda Party" and "Dirt Road Anthem".

Check out Brantley Gilbert - Country Must Be Country Wide video below and sing along with the Brantley Gilbert - Country Must Be Country Wide lyric.

Share on Your Facebook


Brantley Gilbert - Country Must Be Country Wide Lyrics | Letras | Lirik | Tekst | Text | Testo | Paroles - Source: musicjuzz.blogspot.com

Watch Brantley Gilbert - Country Must Be Country Wide Music Video here



Brantley Gilbert Country Must Be Country Wide Lyrics :-

Send "Country Must Be Country Wide" Ringtone to your Cell

I grew up south of the Mason Dixon
Workin’ spittin’ huntin’ and fishin’
Stone cold country by the grace of God

I was gasin’ up the other day
And an ol’ boy pulled up with a license plate
From Ohio I thought of good lord he’s lost
From his wranglers to his boots
He reminded me of Chris LeDoux
And that Copenhagen smile

Country must be country wide
In every state
There’s a station
Playin’ Cash, Hank, Willie, and Waylon
In foreign cars and four wheel drives

There’s cowboys and hillbillies
From farm towns to big cities
There ain’t no doubt in my mind
Country must be country wide

It ain’t where
It’s how you live
We weren’t raised to take
We were raised to give
The shirt off our back
To anyone in need

We bow our heads before we eat
Before we start our day
musicjuzz.blogspot.com
Before we fall asleep
‘Cause in god we trust and we believe
And we see what’s wrong
And we know what’s right

And ol’ Hank he said it all
When he said country folks can survive
There ain’t no doubt in my mind
Country must be country wide

Send "Country Must Be Country Wide" Ringtone to your Cell

Watch Brantley Gilbert - Country Must Be Country Wide Music Video here



Selena Gomez - Fantasma De Amor :: Lyrics, Mp3, Ringtones

You like this song?


  • Artist : Selena Gomez
  • Song : Fantasma De Amor
  • Album : N/A



Check out this new track called "Fantasma De Amor" recorded by the 18-year-old singer, Selena Gomez featuring her band, the Scene, a Spanish version of her song "Ghost Of You". "Ghost of You" was released as a b-side to her hit single "Who Says" released as a CD single in Germany on March 15, 2011.

Listen below to Fantasma De Amor and sing along with the Selena Gomez - Fantasma De Amor lyric. Let us know what you think!

Share on Your Facebook


Selena Gomez - Fantasma De Amor Lyrics | Letras | Lirik | Tekst | Text | Testo | Paroles - Source: musicjuzz.blogspot.com

Watch Selena Gomez - Fantasma De Amor Music Video here



Selena Gomez Fantasma De Amor Lyrics :-

Send "Fantasma De Amor" Ringtone to your Cell

Mi dolor se apagó, ya puedo respirar
Le di la espalda al amor que te pude dar
[Verso en Francés]

Estoy contemplando el lugar donde caminamos
Tu presencia sigue aquí, dándome la mano
Fuiste alma donde viví, y al que nunca volveré
Fuiste alma donde viví,

[Coro:]
Voy a reír y a soñar,
Te tendré que superar
Viviré la señal que me da el destino
Me cansé de llorar,
Se acabó tu tempestad
Serás o que un fantasma de amor que olvidaré

Ya no pensaré nunca más en lo pasado
Para mí, quedarás en un diario de papel
Que difícil deshacer cada instante del ayer
Tu fantasma me atormenta

[Coro:]
Voy a reír y a soñar,
Te tendré que superar
Viviré la señal que me da el destino
Me cansé de llorar,
Se acabó tu tempestad
Serás o que un fantasma de amor que olvidaré

Hoy es el día en que me embarco de tu recuerdo
Hoy es el día en que libero todo lo que fuiste tú
Hoy es el día en que me alejo de mi miedo, mi confusión
Aunque yo aún te llevo dentro de mi corazón…

[Coro:]
Voy a reír y a soñar,
Te tendré que superar
musicjuzz.blogspot.com
Viviré la señal que me da el destino
Me cansé de llorar,
Se acabó tu tempestad
Serás o que un fantasma de amor que olvidaré.

Voy a reír y a soñar,
Te tendré que superar
Viviré la señal que me da el destino
Me cansé de llorar,
Se acabó tu tempestad
Serás o que un fantasma de amor que olvidaré.

Send "Fantasma De Amor" Ringtone to your Cell

Watch Selena Gomez - Fantasma De Amor Music Video here